W przypadku metody ultradźwiękowej wymontowany filtr cząstek stałych poddawany jest działaniu substancji oczyszczającej wkład z zanieczyszczeń

2019-10-18

Aby zadziałała funkcja samooczyszczania, filtr musi osiągnąć temperaturę powyżej 600°C. Jeżeli okaże się, że filtr cząstek stałych w naszym samochodzie jest zapchany, nie można zbagatelizować tej wiadomości. Dlatego zdecydowanie lepszym, tańszym w porównaniu z wymianą i zgodnym z prawem wyjściem jest regeneracja filtra cząstek stałych. W przypadku metody ultradźwiękowej wymontowany filtr cząstek stałych http://dpf-warszawa.pl/ poddawany jest działaniu substancji oczyszczającej wkład z zanieczyszczeń. Dlaczego filtry cząstek stałych się zapychają ? Filtry cząstek stałych zostały wprowadzone do samochodów osobowych w celu zredukowania emisji rakotwórczych cząstek sadzy wytwarzanych przez silnik Diesla w wyniku spalania oleju napędowego. Zapchany filtr cząstek stałych – i co dalej? Filtry cząstek stałych, oczyszczające gazy spalinowe pojazdów wyposażonych w silniki diesla, są elementem układu wydechowego. Wielu kierowców nie zdaje sobie sprawy, że nieodpowiednia eksploatacja auta może doprowadzić do kłopotów i czyszczenie filtra cząstek stałych będzie jedyną dostępną opcją. W rezultacie, filtr ulega zapchaniu. Czym jest filtr cząstek stałych? Pomimo starań inżynierów nie udało się zupełnie ograniczyć powstawania cząstek sadzy w wyniku pracy silnika Diesla. Filtr cząstek stałych DPF lub FAP, a przede wszystkim jego cena, to najbardziej znienawidzone urządzenie w nowoczesnych dieslach. DPF to utarta nazwa filtru cząstek stałych. Jeśli jednak ma filtr cząstek stałych, sadza zostaje w filtrze. Niestety, gromadzenie się cząstek w filtrze powoduje jego sukcesywne zapychanie, a co za tym idzie, utratę właściwości. Może też zdarzyć się (niestety, ma to miejsce często), że filtr DPF zapychany jest od sadzy, która nie została spalona w procesie dopalania. Filtr umieszczany jest fabrycznie w układzie wydechowym silnika i ma za zadanie oczyszczać spaliny z cząsteczek stałych. Filtr cząsteczek stałych montowany jest w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Filtr cząstek stałych montuje się w samochodach z silnikiem Diesla. Zapchany filtr DPF objawia się, mówiąc najogólniej, mniej sprawnym samochodem. Jeśli niezbędny jest jeden filtr więcej, to w czym problem? Filtry cząstek stałych powinno montować się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym w celu zminimalizowania emisji trujących spalin do atmosfery. Aby temperatura w układzie wydechowym, a dokładniej w filtrze cząstek stałych, wzrosła z 220⁰ do tak wysokiej wartości, wtryskiwacze muszą podać specjalne dawki paliwa,. Filtr ma postać przestrzennej struktury o bardzo dużej całkowitej powierzchni ścianek. W celu potwierdzenia skuteczności czyszczenia, filtr dpf - poddawany jest pomiarowi przepływu powietrza przed i po czyszczeniu. Nie musisz więc wydawać dużych pieniędzy na nowy filtr ani usunięcie DPF z układu wydechowego. Masz kłopot z filtrem cząstek stałych? Z zewnątrz filtr przypomina metalową puszkę. Dzięki naszemu doświadczeniu gwarantujemy, że auto, w tym układ wydechowy zawierający filtr cząstek stałych, wróci do prawidłowego, wydajnego działania.